Sander & Inge in Argentinië

Goede telefoonnummer

Hola!

Inmiddels heeft een aantal mensen geprobeerd uit Nederland naar ons Argentijnse nummer te bellen. Dit lukte steeds niet. Door wat speurwerk van moeders (Inge) is duidelijk geworden wat er niet goed ging.

Als je vanuit het buitenland belt, bijv. NL, schijn je na het landnummer een ´9´ te moeten toevoegen. Hierbij dus het goede telefoonnummer:

0054.9.11.498.984.67

Verder heel erg bedankt voor de lieve reacties! We hebben inmiddels ook van de verzekering bericht gehad dat we alles gewoon kunnen vervangen, dus we zijn wat dat betreft ook wat meer gerustgesteld. Morgen gaan we gewoon met frisse moed weer naar het busstation.

Voor nu,

Besos!

luce

Behalve dan de schrik is er gelukkig nu niets meer aan de hand. Met een nieuwe rugzak, slaapzakken etc, kunnen jullie weer fijn verder trekken. Leuke kerstdagen (vieren ze daar wel kerst? Overwegend katholiek daar toch?) Vanuit een super wit en koud, Holland. Groetjes, Luce

ronnie, wilma en kids

Ha die Inge en Sander.
Wat ontzettend balen zeg. Maar goed, het is allemaal gelukkig vervangbaar. Wij wensen jullie hele fijne feestdagen en een supergoed nieuwjaar.
Heel veel liefs uit Twello.

Inge

@ Luce: Ook al zullen we zeker niet zo´n kerstgevoel hebben als jullie met al die sneeuw, het wordt hier zeker wel gevierd! Vooral kerstavond is hier belangrijk! Wij zullen dus met onze kerstboom op het strand gaan zitten en waarschijnlijk een pizzaatje erbij (ook bijzonder!). Ook hele fijne dagen gewenst!!

Jasper & Danielle

Hey Sander en Inge,

Wat een gedoe met die rugzak zeg! Echt balen! Fijn dat het met de verzekering geregeld is, scheelt weer.

Bij deze hele fijne kerstdagen!! Heel wat anders dan bij ons met al die sneeuw nu.

We bellen jullie snel.

Liefs Jasper en Danielle

Schaufeli

Dag Inge en Sander,

Ik kreeg jullie website door van Karin dus ga jullie vanaf nu ook in de gaten houden :)

Stand van zaken hier is als volgt; Het is muy frio aqui en same old story..leuk is wel dat Gaussie nog niet weet dat ze morgen gigantisch wordt ingemaakt bij de jaarlijks terugkerende Triviant wedstrijd.

Leuk om de foto's te zien, erg veel herkenningspunten.
Lullig dat de tas gejat is aan het begin van de reis, vanaf nu hengsels onder de stoelpoot.

Veel reisplezier en goede feestdagen in Argentinie!

Gr Justin

Imo

Ik heb het idee dat smsjes op dit nummer nog steeds niet aankomen... Of wel?

Inge

@Moosie: Het kan heel goed kloppen dat smsjes niet aankomen, want dat kan namelijk helemaal niet op ons Argentijns nummer! Daarvoor hebben we ons NL nummer (van San) vaak aanstaan! Alleen bellen is mogelijk en zelfs dat is op het moment even lastig, omdat onze simkaart een beetje kuren heeft.