Sander & Inge in Argentinië

Een kort berichtje vanuit de taalschool

¡Buenos dias!

Hierbij even een kort berichtje vanuit de taalschool, voordat we zo beginnen met de 2e les. Inmiddels hebben we onze tassen gelukkig gekregen gisteren, dus we zitten hier nu ook in schone kleren, erg prettig :)

De eerste les gisteren was direct al behoorlijk pittig, veel grammatica, maar het lesgeven gaat in kleine groepjes en er is dan ook veel individuele aandacht. In 2 weken tijd kunnen we dan ook veel leren zo lijkt het.

Om jullie trouwens even met je neus op de feiten te drukken: het was hier gisteren zo´n 26 graden met een lekker zonnetje erbij. We hebben ons huiswerk (ja, ja, dat ook nog) dan ook al liggend in het park gemaakt gisterenmiddag.

Nu dus de les in, vanmiddag gaan we voor het eerst echt sightseeing doen, ook erg leuk dus.

¡Chau!

Rutger

Ola gasten,

Goed nieuws van de tassen, heb er zelf ook wel eens een trieste ervaring mee gehad.
Hier is het trouwens ook 26 graden. Maar dat komt ook omdat ik een goeie CV ketel heb. Buiten is het lekker winter!

Moos

Koud, geur, regen, maar wel met Sinterklaas! :)

Sanne

Ha Sander en Inge,

Wat lekker dat jullie in de zon zitten te studeren! Hier is het echt heel koud en nat! Julia's Tango wordt hier nu herhaald dus ik ben vanaf nu elke week jaloers op jullie. Geniet ervan!

Liefs, Sanne (H)

Wieke (en Roger hoor)

JA! De site is gevonden dus eindelijk ook een berichtje van ons.

Lijkt ons heerlijk dat temperatuurtje daar. Hier zoals al meermaals vermeld donker, koud en nat. Enigszins jaloers dus.

Ski-vakantie zit er natuurlijk wel aan te komen, dus dat is een mooi vooruitzicht. We zullen aan jullie denken als we boven op de berg een 'BOCHT' (!) inzetten.

Muchos besos (is Spaans toch?) van ons