Sander & Inge in Argentinië

Buenos Aires: onze eerste dag!

Hola!

Hierbij ons eerste berichtje uithet mooie Argentina! Vandaag is onze eerste volle dagen we genieten al direct van deze imposante stad, ondanks de vermoeidheid die na een goede nachtrust toch nog aanwezig is en ondanks het feit dat we onze tassen (nog) niethebben. Helaas is er gisteren iets fout gegaan met vervoeren en zijn onze tassen (waarschijnlijk) in Sao Paulo achtergebleven. Schijnt vaker te gebeuren hier! Wel vervelend om ook vandaag nog in dezelfde kleren te lopen, maar hopelijk komen de tassen vandaag nog, of anders morgen. Onze huisbazin is er in ieder geval druk mee bezig :)

Maar goed, zoals gezegd, we genieten van het mooie Buenos Aires! Na aankomst bij ons appartement gisteravond werden we hartelijk verwelkomd door onze huisbaas, die ons alles uitlegde en ons overal mee wilde helpen. Het appartement is leuk, knus en gezellig. Daar kunnen we de komende 3 weken prima in verblijven. Foto´s komen later!

Het huis ligt aan de rand van de mooie wijk Palermo en met bus, taxi of metro ben je hier dan ook zo. Gisteravond hebben we dan ook gelijk maar even een rondje gemaakt en wat noodzakelijke kledingstukken gekocht. Vermoeiend na een kleine 40 uur zonder noemenswaardige slaap, maar dankzij het kleurenpallet was het toch snel voor elkaar :) Vervolgens hebben we nog lekker wat gegeten bij ¨ons¨ op de hoek en doken we om 22.30 uur eindelijk ons bed in, wat een genot!

Vandaag doen we lekker rustig aan, beetje rondlopen, beetje koffie drinken, beetje eten, beetje bellen naar het vliegveld, beetje van alles dus! Morgen begint onze taalcursus, daar hebben we enorm veel zin in, al redden we ons nu al behoorlijk goed hier. Maar dat zal dus alleen nog maar beter worden de komende tijd, we zulllen het merken!

Nou...dit was het voor nu. Tot later!

Besos van I + S

Loes

Hey Sander en Inge,
wat goed om te lezen dat jullie goed zijn aankomen en genieten van de eerste dag!!! Geniet van jullie reis....
Ben erg benieuwd naar de eerste foto's.
Liefs Loes

luce

Gelukkig dat jullie wel zijn aangekomen! En die kleren..ach met een beetje extra deo!!
Voor nu: Buenos noches friendz en morgen weer "fris" voor jullie eerste Spaanse les daar.
Groetjes, Luce

Moos

We zullen de antwoorden spoedig sturen! Succes morgen en braaf je huiswerk maken!!

ronnie, wilma en kids

Ha die Inge en Sander. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En nu gaan genieten...
Heel veel plezier. We blijven jullie goed volgen.
Liefs uit twello.

jeppe en sanne

Het ziet er nu al goed uit! Hopelijk vlot het met de Spaanse taal en leren jullie van het tassen-avontuur niet alleen "manana sera otro dia" en hebben jullie je spulletjes snel weer naast jullie bedje staan! Geniet ervan!
Jullie timing om te vertrekken subliem want
Groeten uit het koude Utrecht!
Brrrr

Ineke, Hans en Sammy

Hoi Inge en Sander.
Fijn om jullie berichtje te lezen dat jullie in elk geval goed zijn aangekomen. We hopen dat dit voor jullie bagage ook gaat gelden. fijn dat jullie onderkomen daar jullie bevalt, geniet en succes met jullie talencursus. Lezen snel weer van jullie.
liefs InSaHan

Jos & Kayleigh

Hee inge & sander.

terwijl ik dit berichtje schrijf
zit ik in me nieuwe leuke blauwe
vest. Heel erg bedankt voor de
leuke shirtjes en het vestje.
ik hoop dat jullie een hele leuke tijd hebben
daar lekker in argentinie.

Liefs